onsdag 11 juli 2012

Sista dagen

Så kom den, den sista dagen som sommarjobbare på Kungsängsverket. Jag trodde att det bara skulle kännas skönt, men det kändes också sorgligt. Jag kommer att sakna de personer som jag lärt känna under mina fyra somrar och min höst där och jag kommer att sakna att jobba där, för det har varit väldigt roligt och lärorikt. Men nu väntar nya äventyr!

Idag bjöd jag och E (som också jobbade sista dagen idag) på eftermiddagsfika. Jag har gjort det nästan varje gång jag slutat, så mycket fika har det blivit! När det sen var dags att gå blev det många kramar, några väntade och några oväntade.

I morse fick jag säga hej då till P också, eftersom jag åkte till Borlänge nästan direkt efter att jag slutat. Många avsked idag. Jobbigt, det är inte min starka sida...

Nu sitter jag hemma hos pappsen och bloggar. Är mycket trött efter att ha varit igång hela dagen och sen kört bil i över två timmar. Så nu blir det nog till att slappa i soffan innan jag lägger mig =)

1 kommentar:

  1. Haha, jag vet vem som gav den mest oväntade (och kanske mest oönskade) kramen!

    SvaraRadera