onsdag 4 juli 2012

Nya glasögon

Idag har jag varit hos optikern eftersom jag tycker att det är dags att skaffa nya glasögon. Egentligen hade jag tänkt vänta till i höst när jag börjat jobba, men de har ett väldigt lockande erbjudande nu. "Köp ett par glasögon innan 22/8 och få ett par Ray Ban solglasögon slipade i din styrka på köpet". Alltså lånar jag pengar (av mig själv) och slår till nu. Jag tog med mig fyra bågar hem och vill nu ha smakråd. De presenteras utan inbördes ordning (men det finns redan en favorit, jag och P är helt eniga). Så skriv gärna en kommentar om vilka bågar ni röstar på =) Tack!
Par 1.
Par 1.

Par 2.

Par 2.

Par 3.

Par 3.

Par 4.

Par 4.


1, 2, 3 och 4.


6 kommentarer:

  1. Halloj, bra erbjudande, par nummer 4, röstar jag på. kram ulla

    SvaraRadera
  2. Spontant nr 2. Ju mer jag kollar desto mer tycker jag att du passar i alla :) Allt klär en skönhet du vet!
    Berätta vilka du och P gillar bäst sen.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. jenny fagerström4 juli 2012 kl. 21:19

    jag röstar på 4 :)

    SvaraRadera
  4. De var snygga glasögon, alla.
    Hur man kan få ett par Ray Ban med slipade glas till förstår inte jag, men då är det förstås inte original Ray Ban glas i!
    Bågar nummer 3 tycker jag.
    Blå bågar och blå ögon går bra ihop.
    Du har kanske också ofta blå kläder?

    Kram P d.ä.

    SvaraRadera
  5. 10 poäng går till glasögon nr 3!
    Fast ju mer jag kollar så kanske nr 4 också...

    Era favoriter?!
    Kram/Elin

    SvaraRadera
  6. Par nr 3 känns som okej för dig :)

    Mvh Janne

    SvaraRadera