torsdag 12 juli 2012

Pussel

Idag har jag hälsat på hos vän E och hennes två barn M (min guddotter) och V. Först skulle vi lägga två av M's pussel på 50 bitar, fast M trodde att det var för svårt för mig och hämtade ett pussel med 25 bitar. Jag la dock det ena 50-pusslet, men lät henne bli klar före mig (fast jag la nog egentligen den största delen av hennes pussel också). Medan jag och M pusslade gick E över till sin svärfar för att hämta ett vuxenpussel, 1000 bitar. Efter det pusslade vi som besatta, hade knappt tid för lunch. Det är så härligt att pussla, avkopplande samtidigt som man kan sitta och småprata. Till min stora sorg hann vi inte klart innan jag gick (andra bilden).

När jag kom hem åkte jag och pappa till Mellsta för att springa. Jag gillar verkligen att springa där och försöker att passa på när jag är. Nu är vi hemma och ska få hemgjord pizza till middag, mums!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar