fredag 5 oktober 2012

Fiskspa

För två veckor sen hittade jag en deal på letsdeal.se, 30 min fiskspa på Gränby för 200 kr istället för 500 kr. I tisdags kväll var jag där. Innan jag stoppade ner fötterna beskrev de det som att stoppa fötterna i kolsyratvatten och det stämde ganska bra. Det var mysigt att sitta där och titta på fiskarna, lyssna fin musik och känna hur de smaskade på fötterna. Väldigt avslappnande :-)

Idag har mamma och storasyster kommit på besök. Vi har precis ätit god thaimat och nu sitter vi och skrattar åt roliga googleöversättningar. Så efter bilden kommer det här inlägget översatt till engelska, jag har higlightat det som jag tyckte blev roligast översatt :-)



Two weeks ago I found a deal on letsdeal.se, 30 min fish spa at Gränby for $ 200 instead of $ 500. On Tuesday night I was there. Before I put the feet they described it as stopping the feet of sparkling water and it did quite well. It was nice to sit there and watch the fishermen, listen to great music, and know how they smaskade feet. Very relaxing :-)

1 kommentar:

  1. Fiskspa börjar komma på fler ställen i Sverige, nu har vi det till och med i Borlänge.
    Du testade inte det i Thailand när du var där? Ett annorlunda sätt att tväta fötterna på :-)
    Gammel P

    SvaraRadera