fredag 12 oktober 2012

Halv åtta hos E

För ungefär ett år sen började jag och tre vänner med att bjuda varandra på en "halv åtta hos mig middag". Jag var först ut och förra hösten/vintern hann vi med ytterligare två middagar. Den fjärde låt dock vänta på sig, men så igår blev den äntligen av. På förslag ruckade vi lite på tiden och började klockan sex istället. Tur var det för jag var vrålhungrig när jag kom till E. Vi åt i skenet av tända ljus, mysigt värre! Middagen var väldigt god (se menyn nedan) och sällskapet underbart. Mitt inre är fyllt med lycka :-)

Nu sitter jag på tåget, frosten gnistrar i mörkret utanför medan jag sitter inne i värmen och lyssnar på världens bästa Coldplay. Ikväll kommer bästaste J på besök från Borlänge. Jag längtar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar