fredag 15 mars 2013

Ny frisyr

Nu var det ett tag sen jag skrev nåt. Har känt mig lite stressad på sistone och då har bloggen haft låg prioritet...

Har länge velat fram och tillbaka om jag ska ha långt hår eller inte. Förra veckan åkte det av! Självklart undrar jag fortfarande om det var det jag ville, men jag är nöjd för det mesta. Mest nöjd när jag fixat håret och mindre nöjd när jag inte fixat det (då hade det ju varit skönt att kunna sätta upp det).

I veckan har jag varit hemma mån-tors med feber och hosta. Ev var det min frisör som smittade mig, men å andra sidan har jag ju varit mer eller mindre förkyld och haft hosta sen i mitten av december. Tror det här var sjätte gången eller så... Fast det har liksom aldrig brutit ut ordentligt. Jag tänker att detta kanske var finalen på vinterns förkylningar och att jag ska få bli frisk en gång för alla nu. Jag har även fått ökad dos av min astmamedicin vilket också borde bidra till att jag ska hålla mig frisk.

Idag är jag tillbaka på jobbet, men är helt slut så här på eftermiddagen. Skönt med fikapaus! Efter jobbet åker jag till Borlänge för att hälsa på pappsen och några kompisar. Ska bli kul :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar