onsdag 21 november 2012

En fullspäckad vecka

De senaste 7 dagarna har jag minst sagt haft fullt upp!

Onsdag: Fick äntligen "utnyttja" min födelsedagspresent från P - biljett till Sverige-England på nya arenan i Solna.

Torsdag: Sista Twlight-filmen på bio med I och E.

Fredag: Heldag med jobbet i Hallsberg/Örebro. Julburlesque på kvällen och jag konstaterade att buskisteater INTE är min grej!

Lördag: Stockholmsbesök med mamma för att se Törnrosa. Mycket fint!

Söndag: Lugn och ro! På mitt förslag köpte vi kastanjer och rostade i ugn. P gillade inte och jag fick äta alla. Mums mums!

Snart får jag sätta mig på tåget för art åka hem igen :-)

Måndag: Tågresa till Lund.

Tisdag-onsdag: Konferens "ny teknik inom avloppsvattenrening". Väldigt intressant och kul att U också är här :-)

Här kommer lite bilder från veckan.

1 kommentar:

  1. Det måste ha varit en trevlig upplevelse och med 4 mål av Zlatan.
    Herr P.

    SvaraRadera