lördag 8 september 2012

Första veckan på jobbet

Så då är första jobbveckan över. Det har varit lite mjukstart, typ hälsa på folk, vara med på möten, se vad mina kollegor jobbar med, titta på anläggningar osv. Men igår började vi prata arbetsuppgifter och nästa vecka kör det igång på riktigt. Det känns mycket bra =) Faktiskt så bra att jag nästan längtar till på måndag (fast bara nästan...)!

De första tre dagarna gick tågen som de skulle, men i torsdag em och hela fredagen var de inställda. Det har varit helt ok att åka buss, mest drygt att det är så dålig info att jag stressat en massa i onödan!

Igår kväll var P pa after work i Sthlm och jag tog tillfället i akt att ta det lugnt. Köpte med mig sushi hem och såg på "Message in a bottle", inte alls lika bra som boken. Dock var jag väldigt trött och la mig vid tio...


2 kommentarer:

  1. Hej. Det måste ha varit skönt med en mjukstart på nya arbetet. Låter som om du kommer att trivas där.
    Herr P.

    SvaraRadera
  2. Härligt att det börjar lugnt på jobbet S! Ser fram emot att läsa vad du får för intressanta arbetsuppgifter :)

    SvaraRadera